28. veljače 2015.

Lažna mađarica sa Sport keksom

lažna mađarica kolač
  • 800 ml vode
  • 5 žlica šećera
  • 1 margarin
  • 200 gr čokolade za kuhanje
  • 1 kg keksa Sport
  • GANACHE GLAZURA:
  • 500 ml vrhnja za šlag
  • 200 gr čokolade za kuhanje ili mliječne čokolade

Fini kolač koji sam pravila ovaj vikend je Lažna mađarica. Recept sam uzela od mame, koja mi ju preporučuje još od prošle godine, ali kako to biva sad ću pa sad ću, ne dođe na red. Vjerovatno svima nama kad čujemo za Mađaricu prođe kroz glavu priprema nekoliko tankih kora koje iziskuju vrijeme i strpljenje. Ovo je nešto sasvim drugo. Jednostavno me kolač oduševio time koliko je jednostavan i brz za napraviti. Okus zaista podsjeća na Mađaricu i kada se jede teško se zaustaviti, barem je tako kod mene he, he. Svaka Ganache krema (glazura) je dobra, ali kako je u receptu navedeno da ide sa čokoladom za kuhanje ja sam po svome ubacila mliječnu čokoladu koja je isto tako dobra. Iz tog razloga se mora dobro ohladiti prije rezanja, tako da taj dio oko izbora čokolade možete birati. Jedino sam prije pripreme morala kupiti Sport keks koji možete pronaći u većim trgovinama. Vjerujem da se može praviti i sa petit keksom kada se izlomi, mada nisam probala. S obzirom da su ovih dana velike vrućine, Lažna mađarica je odlična za pripremanje bez velikog zadržavanja u kuhinji. A kada je malo ohladite i kada odstoji pozovite i mene na konzumaciju he, he…

OVAKO SE PRIPREMA LAŽNA MAĐARICA

1. Vodu, šećer, margarin i čokoladu za kuhanje stavite da prokuha.
coko-tekucina







2. U veliku posudu istresite keks.

sport-keks







3. Prelijte sa vrućom

tekućinom.

preliveni-keks







4. Sve dobro promiješajte.

keks-sa-cokoladom







5. Istresite u tepsiju (moja je dimenzija 25x 35 cm) i poravnajte.

keks-smjesa






GANACHE GLAZURA SA MLIJEČNOM ČOKOLADOM

1. Nakon što ste smjesu istresli u tepsiju, nastavite pripremati ganache.
2. Vrhnje za šlag stavite na srednju vatru da se kuha do vrenja, bitno je da postigne temperaturu da istopi čokoladu.
3. Prelijte preko iskidane čokolade i miješajte

dok se ne istopi sva čokolada.

mlijecni-ganaz






 

4. Prelijte preko pripremljenog kolača.
ganaz-glazura







5. Ostavite u frižideru da prenoći.

0 komentari :

Objavi komentar