28. veljače 2015.

Rozen torta sa milka čokoladom i slatkim vrhnjem

rozen-torta
  • 1 pakovanje rozen kora
  • 1200 ml mlijeka
  • 4 pudinga od čokolade
  • 15 žlica šećera
  • 3 mliječne Milka čokolade
  • 1 margarin
  • 500 ml slatkog vrhnja
  • DEKORACIJA:
  • 500 ml slatkog vrhnja

Prošle subote sam išla na jedno krštenje gdje je naravno bilo posluženo dosta torti. S obzirom da su velike vrućine najradije se odlučim isprobati neke kremaste varijante, tako da je moj izbor bila Rozen torta, jer je u puno slojeva sa puno kreme. Prvo sam ponudila svoju djecu sa tortom računajući da ću ja pojesti ono što im ostane, jer na nekim slavljima moja djeca nemaju vremena sjediti za

stolom i naravno iznenadili su me kada sam vidjela da su pojeli, i svoje i moje komade sa oduševljenjem. Napokon je došao red i na mene, a nakon konzumacije odmah sam zatražila recept od osobe koja je pravila. Rozen torta zaista je jednostavna za napraviti, jedino što treba vremena da se namaže svaka kora, ali isplati se. Na žalost kod nas u Hrvatskoj se malo teže pronađe pakovanje Rozen kora, dok ih u Srbiji ima na svakom koraku, a čini mi se čak i u Bosni. Pošto mi se ukazala prilika da kupim kore morala sam što prije napraviti tortu i objaviti recept. Naknadno bih dodala da ovu tortu koristim za učestvovanje u igrici blogera Ajme, koliko nas je. Domaćica za ovaj mjesec je draga Emina sa bloga Happiness is Homemade, koja je zadala namirnicu slatko vrhnje, tako da se ova torta izvrsno uklopila.

OVAKO SE PRAVI ROZEN TORTA

1. Stavite kuhati 1 l mlijeka.
2. Pomiješajte puding i šećer sa 200 ml mlijeka.
3. Ulijte u zakuhalo mlijeko i miješajte na srednjoj vatri dok ne postane gusto.
4. Skinite sa vatre i ubacite iskidanu čokoladu, nastavite miješati dok se ne istopi.
5. Ostavite da se ohladi.
6. U hladno dodajte izrađeni margarin.

puding-fil








7. Posebno izradite slatko vrhnje, ali neka bude čvrsto, samo ne previše da bih ga lakše mazali.
crvsti-slag








8. Stavite na tacnu koru, premažite kremom, preko kreme premažite slatkim vrhnjem.
9. Prekrijte slijedećom korom i nastavite postupak slaganja dok ne potrošite sve kore.

rozen-torta-slaganje

10. Nakon što ste završili sa zadnjom korom cijelu tortu

premažite sa slatkim vrhnjem.

torta-sa-slagom







11. Ostavite da torta prenoći u frižideru.

0 komentari :

Objavi komentar