28. veljače 2015.

Čoko pločice – kreativni natječaj „Brzi & Fini trikovi“

čokoladne pločice
Imate li neku zgodnu ideju (savjet) vezan za kulinarsku tematiku ili ste možda skupili 3 magneta s Brzo&Fino pakiranja? Odlično, onda se prijavite na kreativni natječaj Brzi&Fini trikovi! Svi sudionici dobivaju knjižicu „Brzih&Finih“ trikova, a najkreativniji pun hladnjak Dukatovih proizvoda!
Prijavite se na natječaj ovdje i svakako prelistajte

knjižicu „Brzih&Finih“ trikova.

slika-aplikacije


Mene je posebno oduševio ovaj trik s „ČOKO PLOČICAMA“ koji sam morala isprobati.
Naime u triku piše da se može praviti s čokoladom za kuhanje, ali pošto je iza nas Uskrs ostalo nam je dosta zeka od mliječne čokolade, tako da sam se odlučila iskoristiti ih na ovaj način. Inače u triku nisu bitne količine već sastojci tj. način na koji to pripremamo i što je jako bitno sve je brzo i jednostavno.
1. Nakon što sam na pari istopila mliječnu čokoladu, istresla sam je na masni papir i razmazala špahtlicom.
2. Gore se mogu posipati dodaci po želji, a moj izbor su bili:

kokos, grožđice i prženi sjeckani lješnjaci, tako da sam dobila tri različite čoko varijante.
3. Stavila sam u zamrzivač i nakon pet minuta sam izrezala željene oblike te ih vratila nazad, a čokoladu nakon hlađenja možete čak i kidati rukama.

izrada domaće čokolade

0 komentari :

Objavi komentar