28. veljače 2015.

Slastičarka

slastičarka kolač
  • TIJESTO:
  • 40 dkg brašna
  • 20 dkg šećera
  • 6 dkg masti
  • 10 dkg oraha
  • 2 dkg meda
  • 1 jaje
  • ½ praška za pecivo


  • 1 žlica kakaa
  • par kapi mlijeka
  • FIL:
  • 1 l mlijeka
  • 3 žlice griza
  • 1 vanilin šećer
  • 3 žlice brašna
  • 20 dkg šećera
  • 25 dkg margarina

Nakon što sam se vratila sa godišnjeg odmora, odlučila sam sa vama podijeliti još jedan novi recept. Slastičarka dosta podsjeća na mađaricu, ali ovaj kolač ima neku svoju priču. Na nagovor prijateljice Dare i njenog starog dobrog recepta, napravila sam slastičarku i mogu reći da mi se svidjela. Jedino kako sam pratila recept i dok sam mijesila tijesto, dosta vremena je prošlo, a nije mi se sjedinjavalo, pa sam tako na svoju ruku dodala par kapi mlijeka koje su mi pomogle da bi mogla dalje nastaviti baratati sa njime.
PRIPREMA TIJESTA:
1. Pomiješajte brašno, šećer, istopljenu i rashlađenu mast, orahe, med, jaje, prašak za pecivo, kakao i par kapi mlijeka da se sve sjedini.
smedja-smjesa







2. Podijelite na tri dijela.
3. Na prevrnutoj tepsiji, na masnom papiru razvucite tijesto.
razvaljane






4. Pecite u zagrijanoj pećnici na 170 stupnjeva 10 minuta.
pecene







5. Ponovite postupak sa preostala dva lista.
PRIPREMA FILA:
1. Razmutite griz, vanilin šećer, brašno i šećer sa malo mlijeka.
2. Ostalo mlijeko zakuhajte.
3. Kada je kuhano ubacite pripremljene sastojke i ostavite da se

još kuha.

4. Ostavite da se ohladi.
5. U hladno dodajte izmućen margarin i sve sjedinite.
bijeli-fil







SLAGANJE:
1. Tijesto – fil
filovanje






2. Tijesto – fil
3. Tijesto – fil
4. Ostavite u hladnjaku da odstoji preko noći.
kolac-na-tacni

0 komentari :

Objavi komentar