10. srpnja 2014.

Ferrero rocher torta

Pregledavala sam ovih dana malo arhivu fotografija vezanih za ovaj blog i sasvim slučajno nabasala na cijeli niz slika ove prefine torte koju sam pekla još u 5. mjesecu za svoj rođendan. Recept sam našla na forumu, odličan je i torta je bila odlična. Jedino mi nije jasno kako sam to tada zaboravila objaviti ovdje  Jednostavno mi se nekako ‘poskliznulo’ tada, zametnula sam te fotografije i tada vjerovatno pisla o nekim proljetnim stvarima i jelima. Ne znam doista. Uglavnom, ispravljam tu grešku pa vam sada sa nekoliko mjeseci zakašnjenja dajem recept i još ponešto o ovoj pre preeefinoj torti. Torta se po tom receptu radi sa Nutellom (i ja sam ju tako radila) jer se sve žene čija sam iskustva čitala u pravljenju ove torte kunu da niti jedan drugi jeftiniji  nadomjestak (tipa raznorazni eurokremi i sl.) ne dolazi u obzir, no to ne znači da je vi ne možete pokušati napraviti s nekim drugim namazom. Također, ono što bih sada promijenila (nakon prvog iskustva s njom), prepolovila bih biskvit na tri dijela i onda ga mazala kremom, jer mi se ovako prerezan na dva dijela činio nekako presuh, a bio je sasvim dovoljno debeo da se prereže na tri dijela. Inače, torta ne može biti jednostavnija za napraviti no što jeste. Krema se ne kuha nego se samo pomiješaju svi sastojci.
A sastojci su mmmmm mljac: čokoladasta nutela u kombinaciji sa finim mascarponeom, prženim lješnjacima koji se onako hruskavi osjete na nepcu i mrvljenim napolitankama od lješnjaka. Ma, jednostavno morate probati. Odlična je! Ali poprilično ‘jaka’  Uz taj ‘moćan’ čokoladni okus idealno se veže slatko vrhnje za šlag koje tortu tada malo razblaži. Možete ga poslužiti servirano na tanjuriću pokraj kriške torte. Jedva čekam da mi skinu ovaj gips sa noge pa da mogu napraviti još jedan primjerak ovakve ljepotice Suprugu je uskoro rođendan, pa bi to mogla biti idealna prilika za to. Evo recepta:
POTREBNO:
Za biskvit:
  • 2 čaše šećera (smeđi ili bijeli)
  • 1 čaša oštrog brašna
  • 1 čaša glatkog brašna
  • 1/2 praška za pecivo
  • 1,5 žličica sode bikarbone
  • 3/4 čaše kakaoa
  • 1 vanilin šećer
  • 2 jaja
  • 1 čaša mlijeka
  • 1/2 čaše suncokretovog ulja
  • 1/2 čaše kipuće vode
Za kremu:
  •  40 dag nutelle
  •  50 dag mascarponea
  •  25 dag prženih lješnjaka (polovicu samljeti, a polovicu nasjeckati na sitne komadiće)
  •  5-6 napolitanki od lješnjaka (samljeti ili sitno nasjeckati)
PRIPREMA:
Biskvit:
  1. U jednoj posudi pomiješati sve suhe sastojke.
  2. U drugoj posudi miksati jaja dok ne postanu pjenasta pa zatim dodati i sve druge ‘mokre’ sastojke.
  3. Uliti mokre sastoje k suhima stalno miksajući. Na kraju dodati 1/2 čaše kipuće vode.
  4. Izliti u namašćen i pobrašnjen kalup za tortu 24 cm ∅ dna obloženog papirom za pečenje i peći  u zagrijanoj pećnici na 175℃ oko 45 minuta. (napravite probu čačkalicom do dna biskvita kako bi provjerili da li je doista pečen – ako na čačkalici ne ostane ništa, pečen je!)
  5. Ohladiti na rešetki.
Krema:
  1. Miksati mascarpone i nutellu, pa potom kuhačom umiješati lješnjake i napolitanke.
Izrada:
  1. Ohlađen biskvit prerezati na pola, ili na tri dijela i premazati ga kremom. Kreme bi trebalo biti dovoljno da se torta premaže između biskvita i da se cijela još premaže kremom.
  2. Po želji ukrasiti vrhnjem za šlag.
Dobar tek!
Recept u slikama:

0 komentari :

Objavi komentar