2. ožujka 2015.

Torta sa bademima i višnjama

torta sa bademima i višnjama
  • TIJESTO:
  • 12,5 dkg brašna
  • 10 dkg šećera
  • 1 vanilin šećer
  • 10 dkg maslaca
  • 4 žumanjka
  • ½ praška za pecivo
  • 4 bjelanjka
  • 20 dkg šećera
  • 80 g badema u listićima
  • KREMA 1:
  • 30 dkg višanja bez koštica ili malina
  • 1 žlica šećera
  • 1 dcl vode
  • 1 puding od vanilije
  • KREMA 2:
  • 2,5 dcl slatkog vrhnja
  • 1 vanilin šećer
  • 1 šlagfix

Mogu odmah reći da mi je ova torta sa bademima i višnjama posebna, odnosno drugačija od klasičnih torti, kako po njenom načinu pečenja, tako po okusu namirnica koje su se lijepo

uklopile. Izdvojila bi da su mi najbolji detalj bademi, koji odlično pristaju torti svojim okusom i strukturom, dok jedete lagano hrskaju pod zubima. Dok sam pravila ovu tortu dosta sam bila nestrpljiva, te sam jedva čekala da je isprobam. Naravno, oduševila sam se i toplo je preporučujem. Koristila sam smrznute višnje, a možete naravno koristiti i svježe. Pošto su bademi u listićima dosta skupi, kupila sam ih u rinfuzi i sama sam blanširala i rezala ih na listiće.

PRIPREMA TIJESTA:
1. Izmiješajte brašno, šećer i vanilin šećer u posudi.
2. Dodajte maslac narezan na listiće, i žumanjke.
3. Umjesite prhko tijesto.

prhko-tijesto






 

4. Podijelite tijesto na dva jednaka dijela.
5. Na dno kalupa postavite masni papir i prstima rasporedite tijesto. Kalup u kome sam ja pekla je promjera 26 cm.

smjesa-u-kalupu






 

6. Zatim umutite bjelanjke u čvrst snijeg sa šećerom.
bjelanjci







7. S bjelanjcima premažite tijesto, s tim da ostavite 0,5 cm praznog prostora do ruba, jer će se bjelanjci raširiti tijekom pečenja.
bijelo-na-tijestu






8. Po bjelanjcima pospite listiće badema.

sjeckani-bademi






9. Pecite u prethodno zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva oko 20 minuta.
10. Kada su se bjelanjci i bademi blago zarumenili, izvadite iz pećnice.
11. Tijesto ne trebate skidati s masnog papira dok se potpuno ne ohlade.
12. Ponovite postupak pečenja sa ostalom polovinom tijesta.
13. Jedno tijesto kada izvadite iz pećnice odmah izrežite na 12 dijelova.

12-dijelova






PRIPREMA KREME 1:
1. Izmiješajte puding sa žlicom šećera i malo hladne vode.
2. Preostalu vodu zagrijte, dodajte voće i kratko prokuhajte.
3. Sada dodajte i razmućeni puding, i sve zajedno još kratko kuhajte dok se ne zgusne.
4. Ostavite kremu da se ohladi.

krema-sa-visnjama







PRIPREMA KREME 2:
1. Umutite slatko vrhnje.
2. Dodajte vanilin šećer i vrećicu šlagfixa.

vrhnje






SLAGANJE:
1. Tijesto – krema 1

– krema 2

na-badem-kori

2. Odozgo pažljivo rasporedite narezane trokute drugog tijesta, možete posuti šećerom u prahu.

SAVJET:
1. Možete sami dobiti listiće badema, tako što u prokjučalu vodu kratko blanširate bademe i čim procjedite (dok je još vruće), odvajate opnu od badema i oštrim nožem režete listiće.

0 komentari :

Objavi komentar