2. ožujka 2015.

Prevrnuta torta sa jabukama

prevrnuta torta sa jabukama
  • jabuka toliko da popune okrugli kalup (ovisi o veličini)
  • 10 dkg sjeckanih oraha
  • 10 dkg šećera
  • 4 jaja
  • 20 dkg šećera
  • 50 ml ulja
  • 4 žlice vode
  • 1 prašak za pecivo
  • 6 žlica brašna
  • 500 ml šlaga

Kada sam dobila ovaj recept sa jabukama svidjelo mi se što se jabuke pripremaju cijele, pa sam odlučila napraviti ih što prije kako ih ima u izobilju. Cijelo vrijeme dok sam pravila tortu bila sam malo sumnjičava, kako će mi ispasti na kraju. Posebno me je zanimalo šta će napraviti šećer koji se nalazio u sredini jabuke pomiješan sa sjeckanim orasima: hoće li se istopiti i pasti sva slast na dno i da li je količina iz navedenog recepta možda previše? Inače kada pripremam nešto, volim se većinom držati recepta, ali u zadnje vrijeme mi se dešavalo da sam dobivala recepte sa pogrešnim mjerama i tako nisam bila zadovoljna kako bi kolač ili torta ispali. Kada se torta ohladila odlučila sam je premazati šlagom i napokon isprobati da li će ukusom ispuniti očekivanja. Mogu slobodno reći „yes“, zadovoljna sam kako je ispalo, jer se radi o jednoj laganoj tortici u kojoj se odlično preklapaju kombinacije jabuke – oraha – šlaga. Torta možda na prvi pogled ne izgleda nešto privlačna, ali svakako je možete isprobati, jer cijele jabuke pričaju neku svoju priču.
PRIPREMA:
1. Cijele jabuke operite, ogulite i sredinu izdubite.
2. Jabuke složite u okrugli kalup tako da sve popunite, a prethodno ga obložite sa masnim papirom.
3. Sredinu jabuke koju ste izdubili, popunite sa

pomiješanim sjeckanim orasima i šećerom.

punjene jabuke







4. Stavite peći na 180 stupnjeva 20–tak minuta.
zapečene jabuke







5. Za to vrijeme pripremite biskvit.
6. Odvojite žumanjke od bjelanjaka i izmutite bjelanjke u snijeg.
7. Žumanjke pjenasto izradite sa šećerom.
8. Dodajte ulje, vodu, prašak za pecivo koji ste prethodno pomiješali sa brašnom.
9. Ubacite izrađene bjelanjke i sjedinite sve sa kuhačom.

krema za jajima







 

10. Kada izvadite jabuke iz rerne, prelijte sa smjesom.
prelivene jabuke







11. Po receptu po kojem sam radila pekla sam na 180 stupnjeva i trajalo je skoro sat vremena, ali možete peći i na 200 stupnjeva, jedino čačkalicom provjeravajte jel pečeno (čačkalica mora biti suha).
12. Kada izvadite iz rerne ostavite da se ohladi.
13. Biskvit odvojite nožem od obruča.
14. Preokrenite tortu na tacnu, tako da dio koji se pekao dole,

sada bude okrenut prema gore.

prevrnute jabuke







15. Premažite tortu sa izrađenim šlagom.

slag-krema

0 komentari :

Objavi komentar