3. ožujka 2015.

Kinder torta sa dvije kreme

kinder torta
  • BISKVIT:
  • 8 bjelanjaka
  • 8 žlica šećera
  • 8 žlica brašna
  • FIL:
  • 8 žumanjaka
  • 400 gr šećera
  • 2 vanilin pudinga
  • 5 žlica gustina
  • 5 žlica brašna
  • 1 l mlijeka
  • 1 i pol margarin
  • 10 dkg čokolade za kuhanje
  • KREMA:
  • 2 šlag kreme od vanilije
  • 2 šlag kreme od čokolade

Najprije pozdrav svima nakon 2-3 mjeseca pauze, moja bebica Tijana je mjesec i pol dana, pa mogu nastaviti sa novim receptima i dekoracijama. Sretna sam što sam opet sa vama koji me pratite, i što ću opet raditi ono što volim i nadam se da će vam se svidjeti moje nove ideje. Ova Kinder torta ima posebnu priču. Za nju

sam prvi puta čula u mojim svatovima prije tri godine kada su je gosti jako nahvalili, tada moram priznati da je nisam stigla probati. Pošto su se bližili sestričini svatovi zamolili su me da saznam recept tako da se Kinder torta opet pojavila na švedskom stolu te je brzinom munje nestala. Za druge svatove odlučila sam praviti duplu smjesu znajući kako to ide. Čim smo primjetili da su stigle torte na stol počelo je štopanje vremena u kome sam izmjerila da je torta nestala za 10 minuta, ovoga puta nisam samo gledala. Kao što se i vidi, radi se o kremastoj torti koja se sviđa većini ljudi zato je vrijedi isprobati.

JEDNOSTAVAN BISKVIT

1. Izraditi 8 bjelanjaka te u njega postepeno dodati 8 žlica šećera i 8 žlica brašna.
bjelanjci
2. Kada ste izmutili stavite peći na 200 stupnjeva dok ne dobije lijepu zlatno-žutu boju.
bijeli biskvit
peceni biskvit






PRIPREMA FILA

1. Izraditi na pari 8 žumanjaka i 400 gr šećera, ohladiti.
zumanjci
2. Skuhati 2 vanilin pudinga (bez šećera) sa ½ l mlijeka, ohladiti.
3. Od ½ l mlijeka malo odvojiti i promješati sa 5 žlica gustina i 5 žlica brašna, ostalo mlijeko staviti da ukuha te spojiti da se skuha, ohladiti.
gustin krema
4. Kada se sve kreme ohlade pomiješati ih i dodati 1 i pol izrađen margarin.
margarin
5. Fil prepoloviti i u pola dodati 10 dkg čokolade, tako da ostane pola žuto pola tamno.
dupla krema

ŽUTA I TAMNA KREMA

1. Izraditi 2 šlag kreme od vanilije.
vanilin fil
2. Izraditi 2 šlag kreme od čokolade.
cokoladni fil

KAKO SE SLAŽE KINDER TORTA

1. Položiti biskvit.
biskvit podloga
2. Stavljati na biskvit 1 žlicu smeđeg fila, jednu žlicu žutog fila, praviti šah.
sah fil
3. Na fil stavljati kremu istim sistemom pravljenja šaha, samo što na smeđi fil ide žuta krema, a na žuti fil ide smeđa krema.
sah dekoracija
DEKORACIJA:
Možete vilicom po svakoj boji praviti kružne pokrete da dobijete oblik ružica.
Da li vam se na prvi pogled sviđa ova Kinder torta? Javite se sa utiscima ako

isprobate recept.

0 komentari :

Objavi komentar