3. ožujka 2015.

Kinder pingvin kolač za djecu

kinder pingvin kolač
  • TIJESTO:
  • 3 žumanjka
  • 3 žlice šećera
  • 3 žlice brašna
  • ½ praška za pecivo
  • 1 žlica kakaa
  • 3 žlice tople vode
  • 3 bjelanjka
  • KREMA:
  • 5 dcl slatkog vrhnja
  • 1 želatina u prahu
  • PREMAZ:
  • 20 dkg čokolade
  • 2-3 kapi ulja
  • ¼ margarina
  • 1 dcl vode
  • GLAZURA:
  • 10 dkg čokolade za kuhanje
  • 5 dkg margarina
  • ulje

Mmmmm, njami topi se u ustima… to je bila prva reakcija mojih ukućana kada su probali ovaj Kinder pingvin, a inače su ljubitelji ovog slatkiša. I da, istina je ovaj desert koji se inače kupuje djeci, vole i mnogi stariji sladokusci. Da li ste nekad kupujući djetetu, uzeli jedan i za sebe? Moram reći da sam prvi puta pravila kinder pingvin kolač po nekom receptu iz moje bilježnice i jako sam zadovoljna kako mi je uspio. Super mi je što sam dobila primjerak tako tanak kao kopija originala, a još k tome i jako ukusan. Inače sam znala vidjeti i probati pingvine u nekom drugom obliku i veličini, ali mi je ovo nekako

zanimljivije.

PRIPREMA TANKOG TIJESTA

1. Umutiti bjelanjke u snijeg.
2. Posebno žumanjke i šećer pjenasto umutiti dodajući vodu.
3. Lagano u žumanjke dodavati brašno pomiješano s praškom za pecivo i kakaom.
4. Dodati snijeg od bjelanjaka.
5. Ispeći dvije kore biskvita u velikom limu na 180 stupnjeva oko 10-tak min. Treba pripaziti da kora ne zagori pošto je dosta tanka.

tanka kora






KREMA OD VRHNJA

1. Dobro istući slatko vrhnje.
2. Umiješati želatinu pripremljenu prema uputi na poleđini vrećice.

PREMAZ OD ČOKOLADE

1. Čokoladu, vodu, ulje i margarin otopiti na pari.

ČOKOLADNA GLAZURA

1. Čokoladu na pari otopiti sa margarinom.
2. Dodati malo ulja (ne previše da ne izgubi gustoću) sve pomiješati.
3. Kada se masa malo rashladi preliti na kolač.

OVAKO SLAŽETE KINDER PINGVIN

1. Podlogu od biskvita premazati polovicom pripremljene kreme.
prvi šlag bijeli pingvin
2. Kremu dobro poravnati i preliti premazom.
čokoladni pingvin






3. Kada se čokolada stisne premazati preostalom kremom i na nju položiti drugi biskvit.

druga krema






4. Kolač preliti čokoladnom glazurom.

finalna glazura
 





SAVJETI:
1. Biskvit peći na masnom papiru pošto je tanak pa da se može lakše odvojiti.
2. Biskvit odvojiti od papira kada se ohladi.

I na kraju navalite dok još ima… Da li ste do sada probali

neki Kinder pingvin u domaćoj varijanti?

kinder kolači

0 komentari :

Objavi komentar