3. ožujka 2015.

Bakin kolač sa jabukama

bakin kolač sa jabukama
  • TIJESTO:
  • 3 jaja
  • 20 dkg šećera
  • 25 dkg margarina
  • 1 prašak za pecivo
  • 50 dkg brašna
  • NADJEV:
  • 1 kg izribanih jabuka
  • 20 dkg šećera
  • 1 vrećica cimeta

Postoje neke vrste kolača koje me podsjećaju na moju baku, jer nam je često znala praviti. Tako sam odlučila da bi baš te vrste pravila od već provjerene, iskusne domaćice, naravno moje bake. Za početak sam se odlučila na ovaj stari tradicionalni kolač, koji vjerujem da su ga mnogi probali. Ovih dana ne mogu više gledati hrpu jabuka u mojoj kući, a da ih ne iskoristim za neki kolač ili tortu. Ukoliko se odlučite za ovaj recept, mogu reći da vam neće oduzeti puno vremena, a na kraju ćete uživati u isprobavanju. Dosta sličan recept sam dobila nedavno, ali kada sam ga napravila uopće nisam bila zadovoljna,

jer je bilo previše tijesta koje nije bilo za uživanje već dosta tvrdo, tako da ga nisam ni objavljivala.

PRIPREMA :
1. Margarin koristite sa sobne temperature ili ga razmekšajte u mikrovalnoj.
2. U brašno dodajte jaja, šećer, margarin, prašak za pecivo i sve dobro izmijesite.
3. Odvojite trećinu tijesta sa kojim ćete prekrivati kolač.

trećina tijesta






4. Ostatak tijesta razvucite u pouljenu i pobrašnjenu tepsiju (moja je 33 x 34 cm), pomozite si prstima.
slatko prhko tijesto






5. Po tijestu rasporedite nadjev, čije ste sastojke pomiješali i prije nanošenja lagano iscijedite sok od jabuka.
ribane-jabuke

6. Trećinu tijesta koja vam je ostala razvaljajte na pobrašnjenoj površini.
7. Izrežite trakice jednake debljine koje složite ukoso preko nadjeva (kao na slici), neka vam razmak bude jednak.

trakice tijesta






 

8. Ponovite slaganje trakica, ali u drugom smjeru.
mreža kolač






 

9. Pecite

na 180 stupnjeva 40 minuta.

tradicionalni kolač

DSC_0119

0 komentari :

Objavi komentar