3. ožujka 2015.

Kokos torta sa eurokremom

kokos torta
  • KORE:
  • 8 bjelanjaka
  • 250 g šećera u prahu
  • 250 g kokosa
  • 20 g brašna
  • FIL:
  • 50 g pudinga od vanilije
  • 600 ml mlijeka
  • 50 g kokosa
  • 250 g margarina
  • 200 g šećera u prahu
  • 1 vanilin šećer
  • OSTALO:
  • 6 žlica tamnog eurokrema
  • malo kokosa za ukrašavanje
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • mlijeko za prskanje kora

Čim je kokos torta bila gotova požurila sam recept podijeliti sa vama, jer sam jako oduševljena sa izborom. Dok sam gledala razne recepte po internetu pronašla sam food blog Moje-grne.com na kojem recepte objavljuje jedna divna osoba, a tako sam došla i do ovog recepta koji ću dugo spominjati. Moji ukućani su također pokazali oduševljenje sa naznakom da im je to jedan od boljih recepata koje sam pravila u zadnje vrijeme. U receptu sam jedino dodala malo

više šlaga za dekoraciju nego što je navedeno i možda bih preporučila onima koji ne vole slađe torte da kod pripreme pudinga ne stavljaju šećer, jer svakako ide u fil. Puno hvala Gagi na odličnom receptu.

KORE OD KOKOSA

1. Umutite bjelanjke u čvrst snijeg.
2. Postepeno dodajte šećer u prahu.
3. Na kraju dodajte kokos i brašno, te kuhačom sve sjedinite.

kore sa kokosom






4. Dno kalupa obložite masnim papirom (moj je promjera 26 cm) i salijte smjesu.
okrugli biskvit






5. Pecite na 180 stupnjeva oko 30 minuta, provjerite čačkalicom da li je pečeno.
zapeceno






6. Ohladite koru i podijelite na dva dijela.
7. Svaku koru malo poprskajte sa mlijekom.

namakanje mlijekom






FIL OD VANILIJE I KOKOSA

1. Puding pomiješajte sa malo mlijeka (ako volite slađu tortu možete dodati 3 žlice šećera, mada nije potrebno) ostatak mlijeka stavite kuhati.
2. Kada mlijeko zakuha ubacite puding i kuhajte dok ne postane gusto.
3. Ohladite puding.
4. Pjenasto umutite margarin sa šećerom u prahu i vanilin šećerom, te sjedinite sa pudingom.
5. Dodajte kokos.

puding kokos






KOKOS TORTA SLOJ PO SLOJ

1. kora – omekšali eurokrem – fil
2. kora – omekšali eurokrem – fil
3. Površinu torte pospite kokosom, a okolo premažite sa izrađenim

slatkim vrhnjem.

mazanje torte

Ako inače volite slastice od kokosa, onda će vam ova kokos torta biti savršena.
Koji je vaš omiljeni recept sa kokosom?

0 komentari :

Objavi komentar