25. veljače 2015.

Torta od jabuka

krem torta od jabuka
  • BISKVIT:
  • 5 jaja


  • 5 žlica brašna
  • 5 žlica šećera
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1 žlica ulja
  • NADJEV:
  • 1 kg očišćenih jabuka
  • 1 l vode
  • 500 gr šećera
  • PUDING OD JABUKA:
  • ostatak vode od kuhanih jabuka
  • vode po potrebi
  • 3 pudinga od vanilije
  • DEKORACIJA:
  • 500 ml šlaga



Nakon što sam dobila odličan recept za tortu sa jabukama odlučila sam ga odmah podijeliti sa vama. Nadam se da će vam dobro doći, pošto je sezona jabuka, a ima ih posvuda. Tortica je stvarno lagana i ukusna. Kada sam ponudila brata da proba komad, nešto se dvoumio pošto je dosta izbirljiv, jer kako je on to rekao nije ljubitelj želea u tortama, a nakon što je probao zatražio je još jedan komad, pošto je stvarno ukusna. Nadam se da će vam ovaj primjer pomoći da se odlučite isprobati, a nije ni skupa za napraviti. Kada sam dobila recept rečeno mi je da je to baš stari dobri recept naših baka, tako da ga je netko već možda i probao.
PRIPREMA BISKVITA:
1. Odvojite žumanjke od bjelanjaka i bjelanjke izradite u čvrsti snijeg.
2. Žumanjke pjenasto izradite sa šećerom.
3. Dodajte ulje i brašno koje ste prethodno pomiješali sa praškom za pecivo.
4. U žumanjke dodajte bjelanjke koje kuhačom lagano izmješate i

sve sjedinite.

lagani biskvit






 

5. Na dno okruglog kalupa postavite masni papir (moj je promjera 26 cm) i salijte smjesu.
6. Pecite na 180 stupnjeva 20 minuta.

ispečeni biskvit za tortu






 

7. Kada se ohladi nožem odvojite biskvit od stranica kalupa, odlijepite papir i možete ga prebaciti na tacnu na kojoj ćete slagati tortu.
PRIPREMA NADJEVA:
1. U vodi skuhajte jabuke i šećer.

kuhane jabuke







2. Ocijedite jabuke i ostavite da se ohladi, a vodu koju ste ocijedili stavite sa strane.
3. Izradite ih štapnim mikserom.

pasirane jabuke






 

4.

Raširite jabuke po površini biskvita.

krema od jabuka








PRIPREMA PUDINGA OD JABUKA:
1. U mjericu sipajte vodu u kojoj ste kuhali jabuke i ako vam zafali dodajte još vode da dobijete 1 l.
2. Dio vode pomiješajte sa pudinzima od vanilije, bez dodavanja šećera, jer ga već ima u vodi, a ostatak vode zakuhajte.
3. Kada voda prokuha, ubacite pudinge i kuhajte dok ne postane gusta smjesa.

puding u soku






 

4. Još tako vruće možete preliti preko jabuka i ravnomjerno rasporediti.
puding krema na torti







5. Ostavite sve da se ohladi.
PRIPREMA DEKORACIJE:
1. Dobro izradite šlag.
2. Premažite cijelu tortu.
3. Površinu torte sam posipala sa malo mljevenih lješnjaka i poslagala sam tanke listiće jabuka koje sam sušila u rerni na 150 stupnjeva oko 20 minuta.

dekoracija od sušenih jabuka

0 komentari :

Objavi komentar