25. veljače 2015.

Čupavci sa kokosom

čupavci sa kokosom
  • 30 dkg brašna
  • 1 prašak za pecivo


  • 2 jaja
  • 5 dkg margarina
  • 25 dkg šećera
  • 2 dcl mlijeka

  • FIL:
  • 2 dcl mlijeka
  • 10 dkg čokolade
  • 20 dkg margarina
  • 25 dkg šećera
  • ZA UMAKANJE:
  • 20 - 30 dkg kokosa

Često ste me znali pitati imam li provjereni recept za Čupavce. Napokon je i on stigao na blog, te ću rado sa vama podijeliti recept iz mamine bilježnice. Dok sam ga pripremala, neki koji su mi se obraćali preko facebooka za taj kolač, već su ga dobili preko reda i zaista mi je drago što su dojmovi pozitivni. Naravno i moji ukućani su zadovoljni, tako da ću ga se i dalje držati, bravo za mamu i njenu bilježnicu. Super je što oko ovog kolača nemate puno posla, a dobijete jedan jednostavan, ukusan i sočan proizvod. Zasučite rukave i bacite se na pripremu, jer sigurno su muževi već pitali kada ćete pripremiti Čupavce…

ČUPAVCI – KORAK PO KORAK

1. Prvo izradite bjelanjke u čvrsti snijeg.
2. Žumanjke, šećer, margarin sobne temperature izradite mikserom.
3. Dodajte mlijeko i brašno koje ste prethodno pomiješali sa praškom za pecivo.
4. Izrađene bjelanjke dodajte i sjedinite sa kuhačom.

jednostavna-smjesa








5. Tepsiju pouljite i posipajte brašnom, te ulijte pripremljenu smjesu. Moja tepsija je promjera 21 X 36 cm, ali ako želite manje kockice možete uliti u tepsiju malo većih dimenzija.
6. Pecite u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva 25 minuta.
7. Ostavite da se ohladi.

suhi-biskvit








8. Biskvit izrežite

na jednake kockice.

kockice-biskvita








9. Za fil mlijeko, čokoladu, margarin i šećer prokuhajte na laganoj vatri.
10. Kockice umačite u vrući

fil.

umakanje-u-cokoladu








11. Odmah nastavite umakati u kokos.
valjanje-u-kokos

0 komentari :

Objavi komentar