26. veljače 2015.

Monte kocke sa lino ladom

monte-kocke
  • BISKVIT:
  • 4 jaja
  • 4 žlice šećera
  • 4 žlice tople vode
  • 4 žlice brašna
  • 2 žlice kakaa
  • 1 prašak za pecivo
  • prstohvat soli
  • PRELJEV:
  • 1 dcl čokoladnog mlijeka
  • KREMA:
  • 1 l mlijeka
  • 6 žlica šećera
  • 8 žlica gustina
  • 200 gr margarina
  • ČOKO KREMA:

  • 200 gr čokolade za kuhanje
  • 200 gr eurokrema (može i sa ukusom naranče)
  • 500 ml slatkog vrhnja (šlag)

Monte kocke su jedan od kolača za koji slobodno mogu reći: neee moooguuuu prestati jestiiii… Na blogu imam već recept za Monte tortu koja je stvarno odlična, ali drago mi je što sada imam i kolač sličnog naziva. Krema, krema, jako fino… Kod moje drage prijateljice Ivanke na njenoj fejsbuk stranici Torte i kolači Ivanka uvijek si proneđem nešto za moj ukus u čemu veoma uživam. Mogu reći da sam dosta brzo pripremila ovaj kolač, jer sam taj dan bila u stisci s vremenom, tako da se i to pokazalo dobro. Brzo i ukusno. Naravno moramo računati da kolač mora odsajati u frižideru najbolje prenoćiti, kako bi se smjesa stegnula. Možda se na mojim slikama vidi da sam mogla još malo pričekati da se gornja krema stegne, ali i ovako mi se činilo primamljivo. Naravno nakon dužeg vremena hlađenja kolač je bio potpuno čvrst. E sad, u receptu piše da ide Nutella, a pošto mi jako volimo Lino ladu za ovaj kolač sam odlučila zamjeniti proizvođača. Dok sam kupovala potrebne sastojke na polici primjetih novu Lino ladu sa narančom (kao jaffa). Odmah sam pomislila da to ne može biti loše, narača- čokolada, mljac. Dakle, Monte kocke sam napravila sa tom Lino ladom i zaista je fantastično ispalo, tako da taj dio možete raditi po želji, ali mi smo zaista uživali u tom okusu čokolada-naranča-jaffa.

BISKVIT ZA MONTE KOCKE

1. Bjelanjke sa prstohvatom soli izradite u čvrsti snijeg.
2. Žumanjke i šećer pjenasto izradite.
3. Dodajte toplu vodu, prođite mikserom.
4. Brašno, prašak za pecivo i kakao pomiješajte i dodajte u

žumanjke, sjedinite.
5. Lagano dodajte bjelanjke i kuhačom izmješajte.

kakao-smjesa









6. Pouljite i pobrašnite dno kalupa (moj je 21 X 36 cm), te ulijte smjesu.

priprema-pecenja






7. Stavite peći u zagrijanu rernu na 180 stupnjeva, nisam si zabilježila vrijeme pečenja, ali mislim da se peklo oko 20 minuta.
8. Kada je pečeno ostavite da se ohladi.

kakao-biskvit







9. Čokoladno mlijeko ugrijte i premažite biskvit, ostavite da se ohladi.

namakanje-cetkicom






 

MLIJEČNA KREMA

1. Šećer i gustin umiješajte sa malo mlijeka, a ostatak stavite kuhati.
2. U uzavrelo mlijeko dodajte pripremljene sastojke i kuhajte kao puding.
3. Kada se ohladi umiješajte izrađeni margarin i sve

sjedinite.

mlijecna-krema






 

4. Kremu premažite preko biskvita.
mazanje-kreme






 

ČOKOLADNA KREMA SA VRHNJEM

1. Slatko vrhnje ugrijte do vrenja, na laganijoj vatri.
2. Prelijte preko čokolade i eurokrema.
3. Miješajte sve dok se čokolada ne istopi i sve sjedini.
4. Čokoladnu kremu rasporedite preko

svijetle kreme.

eurokrem-krema







5. Stavite u frižider da se kolač stegne, najbolje da prenoći.

ohladeni-kolac

0 komentari :

Objavi komentar