25. veljače 2015.

Nesquik san torta

nesquik torta
  • SMEĐA KORA:
  • 5 bjelanjaka


  • 5 žlica šećera
  • 1 vrećica pudinga od čokolade
  • ŽUTA KORA:
  • 5 bjelanjaka
  • 5 žlica šećera
  • 1 vrećica pudinga od vanilije
  • BIJELA KORA:
  • 5 bjelanjaka
  • 5 žlica šećera
  • 3 žlice gustina
  • FIL:
  • 15 žumanjaka
  • 10 žlica šećera
  • 10 žlica vrhom punih brašna
  • 1 l mlijeka
  • 1,5 margarin
  • 400 gr Nesquika

  • 300 gr šlaga u prahu
  • 3 dcl mlijeka

Divna nesquik torta početak je nove serije recepata u 2014. godini. U zadnjih mjesec dana dosta sam pravila božićno-novogodišnje kolačiće koji su bili veoma zanimljivi i traženi. Pravila sam inventuru sagledavši cijelu prošlu godinu sa izdvojenim top receptima. Sada se vraćam u svakodnevicu, te pravim slastice koje je lijepo isprobati u razno-raznim prilikama. Ova nesquik torta je za svaku pohvalu, a pronašla sam je po preporuci prijateljice, na stranici Coolinarike i naravno ja sam oduševljena. Posebno mi se sviđa jako ukusna krema sa nesquikom koju ću morati isprobati i u nekim drugim kombinacijama. Nakon što sam ju pravila prvi puta za Božić, morala sam ju ponoviti za sinov rođendan i tako ju koristila kao gornji kat na torti.

SMEĐA ČOKOLADNA KORA

1. Bjelanjke umutite u čvrsti snijeg.
2. Dodavajte postepeno šećer.
3. Lagano dodajte puding od čokolade,

sve sjedinite.

smeđa smjesa







4. Izlijte u tepsiju (moja je promjera 24 x 37 cm), u koju ste prethodno stavili masni papir.
prvi






5. Pecite na 180 stupnjeva 10–15 minuta.

smeđi biskvit






6. Ostavite da se ohladi.

ŽUTA KORA OD VANILIJE

1. Bjelanjke umutite u čvrsti snijeg.
2. Dodavajte postepeno šećer.
3. Lagano dodajte puding od vanilije, sve sjedinite.

žuta smjesa







4. Izlijte u tepsiju (moja je promjera 24 X 37 cm), u koju ste prethodno stavili masni papir.
drugi






5. Pecite na 180 stupnjeva 10–15 minuta.

zuti-biskvit






6. Ostavite da se ohladi.

BIJELA KORA SA GUSTINOM

1. Umutite bjelanjke u čvrsti snijeg.
2. Postepeno dodavajte šećer.
3. Lagano dodajte gustin, sve sjedinite.

bijela smjesa








4. Izlijte u tepsiju (moja je promjera 24 X 37 cm) u koju ste

prethodno stavili masni papir.

treci






5. Pecite na 180 stupnjeva 10–15 minuta.

bijeli-biskvit






6. Ostavite da se ohladi.

PRIPREMA NESQUIK KREME

1. Žumanjke pjenasto umutite sa šećerom.
2. Brašno sa pjenjačom izmutite sa 2 dcl mlijeka, ostalo mlijeko stavite kuhati.
3. Sjedinite žumanjke sa brašnom.
4. Ukuhajte u uzavrelo mlijeko i miješajte na laganoj vatri dok ne postane gusto.

zumanjak-krema







5. Skinite sa vatre i dodajte 200 gr Nesquika, i sjedinite.
skinuti







6. Ostavite da se ohladi.
neskvik-krema







7. Dodajte izrađeni margarin.
8. Dodajte ostatak Nesquika i sve sjedinite.

nesquik-fil







9. Posebno umutite šlag u prahu sa 3 dcl mlijeka.

NESQUIK TORTA SLAGANJE

1. Bijela kora – fil – šlag
prvi-sloj

2. Žuta kora – fil – šlag

drugi-sloj



3. Smeđa kora – fil – šlag

treci-sloj
  torta sa zvjezdicama






Da li je neka nesquik torta izašla iz vaše kuhinje do sada? Podijelite u komentarima po čemu se ona razlikuje i da li je sastojcima slična kao ova Nesquik san torta.

0 komentari :

Objavi komentar