2. ožujka 2015.

Domaći petit keks sa čokoladnim punjenjem

domaći petit keksi
  • KEKS:
  • 200 gr šećera
  • 200 gr maslaca
  • prstohvat soli
  • 125 ml vode
  • 500 gr glatkog brašna
  • 4 gr praška za pecivo
  • ČOKOLADNA KREMA:
  • 75 gr tamne čokolade
  • 75 gr zaslađenog kondenziranog mlijeka
  • 35 gr maslaca

Kada sam prvi puta ugledala ovaj recept odmah mi se svidio i poželjela sam ga isprobati. Početkom ovoj mjeseca vidjela sam da je ovaj kolač izabran za igricu Kuvarijacije u kojoj se blogeri na zadanu temu uključuju i isprobavaju isti recept, a ovoga puta sa bloga Bakers corner. Odlično, prava prilika da se i ja uključim i isprobam nešto što već imam u planu. Što se tiče mojih zapažanja, veoma mi se svidio recept, tako da sam zadovoljna i drago mi je da sam isprobala domaće petit kekse. Pošto volim da mi na kraju ispadne sve kako sam zamislila i da mi ti keksići imaju barem neku sličnost sa kupovnim keksima, našla sam se u problemu kad sam vidjela da nemam s čime dobiti onaj rebrasti izgled sa strane. Idealno bi bilo da imate onaj vijugavi točkić koji se koristi za taške. Inače ja sam to probala dobiti sa nekim točkićem za tičino, ali bezuspješno. Zatim sam pokušala krivudati sa skalpelom koji je već izgleda tup i to je bilo bezuspješno. E sad, vjerovatno će vam biti smiješno kao i meni, ali na kraju sam se snašla sa škaricama koje ostavljaju rebraste tragove, jednostavno sam izrezivala tijesto. Naravno, bilo bi jednostavnije da sam tijesto

ravno odrezala i sve super, ali moja tvrdoglavost me dovodi do toga da se zasmijavam, a dobro malo sam se zabavljala.

Domaći petit keksi korak po korak

1. Šećer, maslac, sol i vodu stavite na srednju vatru da se sve potpuno otopi.
2. Sklonite sa vatre i ostavite 20-25 minuta da se prohladi, vjerovatno će ostati mlako.
3. U većoj posudi pomiješajte brašno sa praškom za pecivo, zatim dodajte tekuće sastojke koje nastavite miješati drvenom kuhačom, a na kraju i rukama mijesite.

tijesto-sa-maslacem
4. Tijesto podijelite na 4 jednaka dijela i svaki umotajte prozirnom folijom, te stavite u frižider na 3 sata. Dobit ćete dosta mekano tijesto koje će se stvrdnuti u frižideru.
4-kugle
5. Nakon hlađenja, svaki dio razvaljajte na masnom papiru dimenzija 14×35 cm. Bilo bi dobro krajeve papira saviti taman tih dimanzija da tijesto ne ide dalje i da dobijete ravne krajeve. Preći površinu tijesta oklagijom da bude svagdje jednako.
valjanje-tijesta
6. Izrezujte trakice u razmaku od 5 cm, možete to učiniti sa ravnim ili rebrastim točkićem, a ja sam rezala vijugavim škaricama, jer nemam točkić.
rezanje-tijesta
7. Pola trakice premažite kremom, ali rubove ostavite prazne. Presavijte praznu polovicu i prstima stisnite po rubovima da krema ne izađe. Lagano oklagijom pređite preko površine

da se krema rasporedi i da tijesto malo izravnate.

punjenje-kolaca
8. U tepsiju obloženu masnim papirom slažite napunjeno tijesto, koje je potrebno izbockati vilicom.
punjeni-keksi
9. U zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva, pecite keksiće 10-15 minuta dok ne porumene odozdo i po rubovima, a onda ih okrenite i nastavite peći još 5 minuta.
keksi-sa-maslacem
PRIPREMA ČOKOLADNE KREME:
1. Prvo pripremite zaslađeno kondenzirano mlijeko po ovom receptu, koje se ohladilo, možete ga čak pripremiti i dan ranije.
2. Čokoladu, zaslađeno kondenzirano mlijeko i maslac stavite na laganu vatru da se sve sjedini i pretvori u sjajnu kremu.
3. Sklonite sa vatre i prebacite u neku posudu, ostavite da se ohladi na sobnoj temperaturi.

cokoladno-punjenje

0 komentari :

Objavi komentar