1. prosinca 2014.

Smokve u čokoladi

smokvekolaz

Smokve u čokoladi

Kažu da su najbolje stvari u životu besplatne i par njih koje mi u prvi mah padaju na pamet stvarno i jesu. Sjela sam danas pod tamnožutim suncem na klupu poviše plaže i gledala modro more. Pročitala sam do kraja odličnu knjigu, poslušala par pjesama od kojih mi je negdje unutra bilo toplije i ljepše. Željela bih da upravo takva bude 2011. godina – jednostavna (budimo realni, besplatna neće biti sigurno). Zato i na blogu ove godine krećem s nečim sasvim jednostavnim.
Ideja nije moja (da mi bar ovakve stvari same od sebe padaju na pamet), već sam nedavno imala priliku probati kupovnu verziju ove slastice. Navodno je cijena poprilično visoka, a kako se to nikako ne slaže s onim da su najbolje stvari u životu besplatne, odlučila sam malo pojeftiniti taj životni užitak.


Možda vam se kombinacija u prvi mah čini neobičnom, ali vjerujte mi, da su stari Rimljani znali za čokoladu (naročito onu s višim udjelom kakaa), na njihovim bi orgijama ove smokve bile glavno jelo.
  • 20 suhih smokava
  • 100 g čokolade (one s višim udjelom kakaa ili bijele)
  • 1)      Rastopite čokoladu (najjednostavniji način: razlomite je na kockice i rastopite u jednoj šalici u mirkovalnoj)
  • 2)      Pripremite rešetku na kojoj ćete ocijediti smokve, a pod nju stavite malo aluminijske folije (da kasnije nema  čišćenja)
  • 3)      Umačite smokve u rastopljenu čokoladu i slažite ih na rešetku te ih pustite da se ocijede i da se čokolada na njima stvrdne (ako ste baš u velikoj žurbi, možete sve tako zajedno gurnuti u hladnjak ili zamrzivač na par minuta).
  • 4)       Za pravi doživljaj poslužite s malo crnog vina.
Kojim se vi jednostavnim užicima prepuštate?

0 komentari :

Objavi komentar