11. srpnja 2015.

Patlidžani sa sirom

Patlidžani sa sirom Patlidžani sa sirom


















Sastojci i priprema:
Da se odmah zahvalim mojoj Nihadi Basic sto mi je poslala ovaj lijepi recept, nesto iz Italijanske kuhinje “Parmiggiana”, ja bih ga jednostavno nazvala “Musaka sa patlidžanima i sirom”, uglavnom uzivali smo u jelu…!!!..Brzo pisem i recept…!!!
Sastojci:
  • 700 grama patlidžana
  • brašno
  • hljebne mrvice
  • 4 jaja
  • so
  • ulje za prženje
Umak:
  • 250 ml tečnog paradajz sosa
  • 2-3 česma bijelog luka
  • 2.3 kašike maslinovog ulja
Posip:
  • rendani parmezan
  • sir gauda
Način pripreme:
Patlidžane oguliti i isjeći na kolutove. Pohovati ih na uobičajeni način brašno, jaja, hljebne mrvice. Kad ih slažete ispohovane na tanjur malo ih posolite.
Paradajz sos sa maslinovim uljem i bijelim lukom koji nakon kuhanja odstranite stavite da kuha nekoliko minuta.
U zdjelu redajte patlidžane, premažite ih paradajz sosom i pospite sirom, tako dok ne završite, na kraju na površini možete staviti deblji sloj sira. Ja sam koristila gauda sir. Pecite na 200 stepeni 30 minuta. Prijatno vam bilo.
Pohovani patlidžanPohovanje  Patlidžani sa sirom                                                                                                                                                                                                                     

O



0 komentari :

Objavi komentar