2. ožujka 2015.

Bounty torta sa kokosom

bounty torta sa kokosom
  • KORE:
  • 18 bjelanjaka
  • 300 gr šećera
  • 210 gr kokosa
  • malo soli
  • FIL:
  • 22 žumanjka
  • 240 gr šećera
  • 600 gr čokolade za kuhanje
  • 500 gr margarina
  • 120 ml mlijeka

Vjerovatno ste svi čuli za Bounty čokoladice koje su savršenog spoja kokosa i čokolade, upravo se i ovdje o tome radi. Bounty torta je nešto što svakako preporučujem da isprobate, jer ja se nisam mogla suzdržati da je samo gledam i onako pristojno konzumiram, već

sam navalila kao prasica koliko mi je bila fina, dok sam namjerno prestala razmišljati o liniji koju pripremam za proljeće. Zahvaljujem se Mariji sa bloga Palachinka gdje sam i otkrila ovaj predivan recept. Napravila sam nekoliko sitnih izmjena koje sam prilagodila sebi, bitno je naglasiti da sam poduplala sastojke, jer u Marijinom receptu jedna kora se prereže na tri dijela i slaže se jedna na drugu, a ja sam pekla tri kore pojedinačno i tako je moja Bounty torta ispala veća, ali niskog izgleda kako inače i treba biti. Možete u filu koristiti i 18 žumanjaka, ali ako želite premazati i bočne stranice preporučujem da koristite količinu navedenu u receptu. Neka vas ne zbuni kod slaganja zadnje premazivanje kreme koje ide inače na ravnu površinu torte, a s obzirom da sam ja radila dekoraciju gradilište, prvo sam oblikovala tortu te završila sa zadnjim slojem kreme.

KORE OD BJELANJAKA

1. U 6 bjelanjaka dodajte prstohvat soli i izradite u čvrsti snijeg.
2. Dok miksate postepeno dodavajte 100 gr šećera, tada ćete dobiti lijepu pjenastu smjesu.
3. Dodajte 70 gr kokosa i nastavite lagano miješati kuhačom, dok sve ne sjedinite.

kokos-smjesa








4. Smjesu rasporedite po tepsiji na masni papir (moja tepsije je promjera 24 X 37 cm).

smjesa-za-pecenje







5. Rernu prethodno zagrijte na 180 stupnjeva i u trenutku kada stavite u rernu okrenite na 150 stupnjeva i pecite 30 minuta.

kore-od-kokosa






 

6. Koru ostavite da se ohladi.
7. Postupak ponovite još dva puta, tako da dobijete tri jednake kore.

PRIPREMA ČOKOLADNOG FILA

1. Žumanjke sa šećerom kuhajte na pari dok smjesa ne postane čvrsta. Čini mi se da sam kuhala oko pola sata i ruka me zaboljela od miješanja, inače vam vrijeme ovisi o količini i posudi koju imate tako da nije potrebno pratiti vrijeme već samo gledati gustinu smjese.
2. Prije nego što skinete sa vatre dodajte izlomljenu čokoladu i mlijeko, nastavite miješati sve dok se čokolada na istopi.

coko-fil








3. Ostavite da se ohladi.
4. Margarin pjenasto izradite i dodajte u ohlađenu kremu, sve

sjedinite.

bounty-krema







 

BOUNTY TORTA SLAGANJE

1. Kora – krema
2. Kora – krema
3. Kora – krema (možete kremom premazati i bočne stranice)

bounty-torta-slaganje

Meni su Bounty čokoladice super, pa samim tim i Bounty torta. Koje čokoladice vi obožavate, možda bi se mogla napraviti torta tog specifičnog okusa?

0 komentari :

Objavi komentar